Смартфони Apple є багатофункціональними гаджетами. Вони багато чого вміють, зокрема можуть в буквальному сенсі врятувати власника в екстрених ситуаціях. Для збереження життя та здоров'я на випадок надзвичайної ситуації або аварії, зробіть кілька налаштувань. Ось як це працює.
Необхідно налаштувати екстрені контакти таким чином, щоб у випадку, коли ви зателефонуєте за номером екстреної допомоги, Айфон надіслав цим контактам сповіщення про те, що ви звернулись за допомогою, поділився вашою геолокацією та сповістив їх, якщо ваше місцезнаходження зміниться. Так само легко вилучити екстрений контакт або замінити його на інший..
Як додати або вилучити екстрені контакти на iPhone:
Відкрийте програму «Здоров’я»
Натисніть зображення свого профілю
Оберіть пункт «Медичний ID».
Натисніть «Змінити»
Прокрутіть до пункту «Екстрені контакти».
Додати контакт: натисніть щоб додати екстрений контакт (не можна вказувати екстрені служби).
Видалити контакт: натисніть поряд із контактом, який хочете вилучити та натисніть «Видалити».
Натисніть «Готово» для збереження змін.
Для екстреного виклику необхідно:
На екрані «Код допуску» натисніть «Екстрена ситуація».
Наберіть номер екстреної служби (911 у США або місцевий служби), а потім торкніть кнопку “Виклик”.
Відкрийте програму «Повідомлення».
В полі «Кому» вкажіть номер 911 або номер місцевої екстреної служби.
В полі “Текст повідомлення” заповніть опис невідкладної ситуації.
Натисніть стрілку “відправити”.
Важливе попередження! Після відправлення повідомлення до екстрених служб, iPhone переходить в екстрений режим на 30 хвилин.
Для того щоб з нього вийти, необхідно перезапустіть iPhone.
У випадку надзвичайної ситуації ви можете швидко подзвонити та сповістити свої екстрені контакти у разі доступності стільникової мережі.
Після екстреного дзвінка iPhone попередить ваші екстрені контакти текстовим повідомленням, якщо ви не скасуєте цю дію. Ваш iPhone надсилає ваше поточне місцеположення (якщо доступно), і впродовж певного часу після активації режиму SOS ваші екстрені контакти отримують сповіщення, якщо ваше місцеположення змінюється.
Для цього необхідно одночасно натиснути та утримувати бічну кнопку разом із будь-якою з кнопок гучності, коли з’являться повзунки та завершиться зворотний відлік Сигналу SOS - відпустіть кнопки.
Можна налаштувати Айфон таким чином, щоб він надсилав Сигнал SOS, коли бічну кнопку буде швидко натиснуто п’ять разів. Це можна налаштувати так: Відкрийте “Параметри” > Сигнал SOS та увімкніть «Виклик 5‑ма натисненнями».
Функція “Emergency SOS” створена для екстрених викликів за відсутності стільникового зв'язку та Wi-Fi, вона вперше з'явилася восени 2022 року, тоді її підтримували моделі Айфон 14 виключно на території США та Канади.
Функція «Сигнал SOS через супутник» є доступною в Австралії, Австрії, Бельгії, Великій Британії, Ірландії, Іспанії, Італії, Канаді, Люксембурзі, Нідерландах, Німеччині, Новій Зеландії, Португалії, США, Франції, Швейцарії, Японії та на кількох десятках островів поблизу цих країн. На жаль, в Україні функція досі доступна.
Ця інформація з сайту Apple станом на 26 лютого 2025 року.
Тож, якщо ви користувач моделей Айфон 14, Айфон 15 або Айфон 16, з версією iOS 18 і перебуваєте в одному з регіонів світу, де ця функція доступна, можете її налаштувати для безпечної подорожі.
Відкрийте Центр керування (проведіть з правого верхнього кута вниз)
Натисніть кнопку «Стільниковий зв’язок» праворуч.
Натисніть «Супутник» та виберіть функцію супутникового зв’язку.
Відкрийте «Параметри», натисніть «Супутник» та виберіть функцію супутникового зв’язку.
Вийдіть на вулицю, де добре видно небо та подалі від дерев з густим листям та пагорбів, які може сповільнювати з’єднання.
Тримайте iPhone у руці, не піднімаючи його високо. Він повідомить про необхідність повернути ліворуч або праворуч чи почати рухатися для запобігання блокуванню сигналу.
Супутниковий зв’язок залишається активним, навіть якщо екран телефона замкнено.
Ви можете спробувати підключитися до супутника, використавши демоверсію. Для цього необхідно вийти на відносно відкриту місцевість та увімкнути Служби локації (відповідний запит з’явиться перед початком демовиклику).
Відкрийте “Центр керування”
Натисніть праворуч кнопку «Стільниковий зв’язок»
Натисніть «Супутник» та оберіть «Спробувати демоверсію»:
Ви можете дізнатися, як підключитися до супутника - для цього натисніть «Спробувати підключитися до супутника».
А щоб дізнатися, як працює функція «Сигнал SOS через супутник» - натисніть «Спробувати Сигнал SOS через супутник».
Також можна спробувати демоверсію функцій «Сигнал SOS через супутник або «Повідомлення через супутник»:
Відкрийте «Параметри» та оберіть «Сигнал SOS»
Відкрийте «Параметри», оберіть «Програми», виберіть «Повідомлення», прокрутіть униз та натисніть «Демоверсія підключення до супутника».
Ми звісно сподіваємось, що все буде добре і надзвичайні події обійдуть вас стороною. Але часом життєві ситуації бувають такими непередбаченими. Тепер ви знаєте, що робити.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.
Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00-20:00
Сб-Нд:11:00-18:00