Ми знаходимося за адресою: вул. Антоновича 122 (через дорогу від Володимирського ринку), 300 м від м. Палац Україна. Вхід через кав'ярню, ми займаємо весь другий поверх.
Не всі товари знаходяться у нас на офісі, при замовленні менеджер Вам озвучить, скільки часу знадобиться на переміщення товару зі складу на офіс. Найчастіше це займає від 1 до 3 годин.
Ми цінуємо Ваш час та намагаємося доставити товар у день замовлення (орієнтовний день доставки вказаний в карточці товару). Доставка здійснюється з 10:00 до 20:00 у робочі дні та з 11:00 до 18:00 у вихідні. Якщо Ви розмістили замовлення до 15:00, як правило, ми Вам його доставимо в той же день. При додатковому погодженню ми можемо здійснити доставку в інший обумовлений час.
Ви зможете розпакувати, запустити товар, перевірити працездатність – менеджер на доставці у всьому Вам допоможе. Менеджер знає тонкощі техніки, він відповість на всі питання що Вас цікавлять, видасть товарний чек, гарантійний талон.
Для запобігання шахрайства та мародерства - доставка проводиться ДО ВХОДУ У БУДИНОК (ДО ПІД'ЇЗДУ).
Будь ласка, завжди перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень! Ми не можемо гарантувати вирішення такого спірного питання на Вашу користь, якщо товар не перевірено при отриманні.
Доставка з ПІСЛЯПЛАТОЮ* компанією Нова пошта здійснюється при умові якщо вартість товару ДО 10 000 грн. - ТИМЧАСОВО ПІСЛЯПЛАТОЮ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО
За бажанням товариз вартістю більше 10 000 грн можна оплатити заздалегідь переказом на карту ФОП по IBAN, оплатити онлайн, оплатити в USDT. Після оплати ми відправим товар без "післяплати".
На деякі товари можемо попросити передоплату для погашення логістичних витрат у разі відмови від отримання.
Для відправлення обраного Вами товару нам необхідна така інформація:
- Прізвище та ім'я;
- Номер телефону;
- Номер складу "Нова Пошта" у Вашому місті.
Пересилання товару по Україні оплачується клієнтом згідно з тарифами служби доставки Нової Пошти.
Всі товари відправляються "у відкриту", тобто оглядуюється та пакуються працівником Нової пошти та вказується серійний номер пристрою в накладній.
*ПІСЛЯПЛАТА - це оплата товару/вантажу одержувачем під час отримання посилки у відділенні Нової Пошти або за місцем проживання.
Доставка кур'єром по Україні з ПІСЛЯПЛАТОЮ* здійснюється компанією Нова пошта при умові якщо вартість товару ДО 10 000 грн. - ТИМЧАСОВО ПІСЛЯПЛАТОЮ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО
За бажанням товари з вартістю більше 10 000 грн можна оплатити заздалегідь переказом на карту ФОП по IBAN, оплатити онлайн, оплатити в USDT. Після оплати ми відправим товар без "післяплати".
На деякі товари можемо попросити передоплату для погашення логістичних витрат у разі відмови від отримання.
Для відправлення обраного Вами товару нам необхідна така інформація:
- Прізвище та ім'я;
- Номер телефону;
- Номер складу "Нова Пошта" у Вашому місті.
Пересилання товару по Україні оплачується клієнтом згідно з тарифами служби доставки Нової Пошти.
Всі товари відправляються "у відкриту", тобто оглядуюється та пакуються працівником Нової пошти та вказується серійний номер пристрою в накладній.
ПІСЛЯПЛАТА* - це оплата товару/вантажу одержувачем під час отримання посилки у відділенні Нової Пошти або за місцем проживання.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.

Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00 - 20:00
Сб-Нд:11:00 - 18:00