
Ми гарантуємо, що куплене у нас виробництво є працездатним та не містить виявлених механічних пошкоджень на момент здійснення продажу. На товари в нашому магазині надається гарантія від магазину терміном від 1 до 36 місяців залежно від конкретного виробу. Термін гарантії можна вибрати у картці товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон магазину NewTime.ua (якщо ви його втратили - це не проблема, ми перевіримо залишок гарантії по серійному номеру). Також у вас є документи про покупку в особистому кабінеті на сайті. На товари компанії Apple та інших брендів також надається гарантія від виробника (ремонт чи заміна за межами України).
Ми надаємо 14-денну гарантію на захисне скло і його поклейку, яка поширюється виключно на заводський брак - наприклад, виробничі дефекти чи проблеми з геометрією скла, що спричинили вздуття та відклеювання захисного скла. Якщо ви виявили такі недоліки, ми з радістю розглянемо звернення та запропонуємо відповідне рішення. Звертаємо Вашу увагу, що гарантія не покриває випадки механічного пошкодження після встановлення (поклейки), зокрема удари, падіння чи використання чохлів, які не сумісні зі склом і можуть спричинити його відшарування або тріщини.
Гарантія на продані вироби передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні у разі неможливості ремонту.
Якщо у Вас товар вийшов із строю протягом 14 днів з дня покупки - ми видамо новий або повернемо кошти (за умови повного комплекту та відсутності видимих дефектів).
Діагностика пристрою займає від 1 до 14 днів в залежності від складності виявлення брака. Після виявлення браку, товар відправляється в офіційний сервісний центр виробника в Україні або за кордон в залежності від бренду товару. Термін видачі пристрою клієнту з моменту виявлення браку коливається від 3 до 8 тижнів в залежності від складності проблеми та особливостей логістики. Ми цінуємо Ваш час і не зацікавлені в затримках обслуговуванні по гарантії Вашого пристрою - частіше це займає 3-4 тижні.
Перевірка на відсутність дефектів та комплектність виробу проводиться при видачі товару покупцю (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації). Ми не можемо на 100% гарантувати вирішення спірного питання на Вашу користь, якщо товар не перевірено при отриманні.

Здійснюється згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» протягом 14 днів з дня покупки за умови, якщо:
✔ товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання;
✔ не має подряпин, потертостей тощо;
✔ збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування.
Товари активовані/зі слідами використання/дефектами приймаються лише за погодженням та з уцінкою, яка обумовлюється залежно від стану товару та його комплекту.
У період продажу новинок (продукт нещодавно з'явився на ринку) обмін/повернення протягом 14 днів неактивованого товару належної якості можливе лише за ціною, вказаною на сайті на момент повернення пристрою.
Обміняти чи повернути товар можна у нашому магазині. Для повернення чи обміну товару при собі необхідно мати:
✔ паспорт
✔ гарантійний талон
✔ товарний чек
✔ товар із повною комплектацією, ярликами, всіма компонентами упаковки.
Обмін та повернення товару здійснюється після перевірки магазином вищезгаданих пунктів та умов експлуатації товару. У деяких випадках це може зайняти кілька днів, щоб перевірити товар та підготувати суму на повернення.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою».
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.

Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00 - 20:00
Сб-Нд:11:00 - 18:00