Якщо ви є власником AirPods від Apple - ця пам'ятка саме для вас.
За допомогою простих налаштувань ви підключили свої новенькі навушники до iPhone або до іншого вашого пристрою. Ну і звичайно, що ви помітили наявність індикатору. В залежності від покоління AirPods індикатор може бути розташований або в середині футляру між відсіками для навушників, або на його передній частині, якщо це моделі AirPods Pro чи AirPods із зарядним футляром MagSafe.
Індикатор час від часу світиться різними кольорами, таким чином сигналізуючи вам різні можливі стани навушників чи зарядного футляру. Це дуже зручне рішення, адже наявність індикатора та його кольорове сповіщення вказує вам на ступінь зарядки чи на сполучення навушників з необхідними пристроями.
А от що саме означає кожен з передбачених кольорів індикатора ми зараз розберемося.
Індикатор світиться зеленим кольором - це може сигналізувати про таке:
Ваші AirPods знаходяться у футлярі з відкритою кришкою, індикатор світиться і відображає стан заряду навушників, тобто що і навушники і футляр заряджені повністю.
Ваш футляр порожній без навушників AirPods, індикатор відображає стан заряду футляра. Зелений колір означає, що він повністю заряджений.
Індикатор блимає зеленим кольором під час встановлення або витягування навушників з футляру.
Помаранчевий колір індикатора може вказувати на наступні стани:
Ваш футляр без навушників, а індикатор в цей час світиться помаранчевим кольором? Це вказує на те, що залишилося менше одного повного циклу заряджання.
Ви під’єднали футляр до будь-якого зарядного пристрою, а індикатор світиться помаранчевим кольором? Скоріш за все доведеться повторно налаштувати\підключити ваші навушники до iPhone чи iPad тощо.
AirPods знаходяться у футлярі, помаранчевий колір вказує, що зарядка ваших навушників розпочалася.
Якщо помаранчевий колір блимає, це сигналізує про те, що AirPods втратили сполучення і необхідно скинути налаштування ваших навушників.
Led-індикатор на зарядному футлярі блимає білим кольором, це означає, що ваші AirPods готові для налаштування за допомогою одного з ваших пристроїв. Це відбувається за допомогою натискання кнопки на зворотній частині футляру.
Якщо раптом індикатор не світиться жодним з вищеперелічених кольорів, це означає лише одне - ваші навушники повністю розрядилися. Терміново підключіть їх до зарядного пристрою.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.
Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00-20:00
Сб-Нд:11:00-18:00