Якщо ваш iPhone раптом почав підвисати, “пригальмовує” або ви просто не можете його вимкнути чи увімкнути, потрібно зробити примусовий перезапуск.
Примусовий перезапуск (Force Restart) - є дієвим способом з вирішення багатьох проблем із програмним забезпеченням, які час від часу можуть виникати на вашому iPhone.
Це цілком безпечний і швидкий метод вирішити проблему, якщо якась з програм чи функцій не працює або працює не так як слід. І ви не втратите інформацію, яка була збережена на вашому iPhone, після примусового перезапуску.
Примусовий перезапуск (Force Restart) чи жорсткий перезапуск (Hard Reset) використовують в 90% випадків, коли ваш iPhone розрядився і не запускається.
Якщо у вас iPhone 14 або старша модель, яка підтримує iOS 16, і ваш смартфон не реагує, для примусового перезапуску чи апаратного скидання (Hard Reset) необхідно зробити наступні кроки:
Натисніть і швидко відпустіть кнопку збільшення гучності "Volume Up" .
Натисніть і швидко відпустіть кнопку зменшення гучності "Volume Down".
Натисніть і утримуйте бічну кнопку "Side" (Сплячий режим) впродовж 10 секунд.
Коли з’явиться логотип Apple, відпустіть бічну кнопку. Необхідно дочекатися, коли ваш iPhone увімкнеться.
Якщо вам необхідно зробити примусовий перезапуск чи жорсткий перезапуск (Hard Reset) для моделей iPhone 7 та iPhone 7 Plus, виконайте такі кроки:
Натисніть і утримуйте одночасно кнопку збільшення гучності "Volume Down" та кнопку "Sleep/Wake" (Сплячий режим) впродовж 10 секунд.
Дочекайтеся, коли з'явиться логотип Apple. Після цього пристрій перезапуститься.
Для iPhone 6S або старших моделей, а також iPhone SE (1-го покоління) для перезапуску необхідно виконати такі дії:
Натисніть і утримуйте одночасно кнопку "Home" (Початкова) та кнопку "Sleep/Wake" (Сплячий режим) (або кнопку "Side" на iPhone SE) впродовж 10 секунд,
Дочекайтеся появи логотипу Apple. Після цього пристрій перезапуститься.
Якщо iPhone не перезавантажується після виконання всіх цих процедур, спробуйте його зарядити.
У випадку, якщо ваш iPhone продовжує низькопродуктивно працювати й після примусового (жорсткого) перезапуску, рекомендуємо звернутися до сервісного центру.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.
Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00-20:00
Сб-Нд:11:00-18:00