DJI офіційно представила док-станцию DJI Dock 3, яка є першим безпілотним рішенням «Drone in a Box», вона спеціально розроблена для встановлення на транспортних засобах і забезпечує високоавтоматизовані операції дронів, зокрема інспекцію та охорону.
«Як найбільш надійне рішення для повітряних операцій у сфері громадської безпеки та обслуговування інфраструктури, DJI продовжує розширювати межі можливого. З DJI Dock 3 ми пишаємося тим, що пропонуємо інноваційні та надійні рішення, які можуть гнучко адаптуватися до потреб операторів на землі», - розповіла Крістіна Чжан, старший директор з корпоративної стратегії DJI.
DJI Dock 3, як і Dock 2, має вбудовану метеостанцію, вбудовану базову станцію RTK, може працювати та безперебійно заряджатися при температурах від --30°C до 50°C. Станцію можна встановити у віддалених місцях для підтримки дистанційних польотів.
Док-станція Dock 3 сумісна з новими Matrice 3D та 3TD, Matrice 4D і 4TD, а також DJI Matrice 4 та DJI Matrice 4T, які розроблені для високоточного картографування, геодезії, розвідувальних та екстренних операцій, і мають довші фіксовані кронштейни та зарядні порти. Dock 3 приєднується до оригінальної док-станції DJI, яка є більшою та підтримує дрон Matrice 30.
Док-станція ідеально підтримуватиме екстрені операції та дистанційні перевірки.
При встановленні у фіксованому положенні нова версія RTK-3 Relay Fixed Deployment Version може використовуватись для покращеного захисту від перешкод для передачі відео та пошуку супутників під час роботи в полі.
Поєднання DJI Dock 3 з DJI FlightHub 2 може ще більше підвищити інтелектуальність та ефективність дистанційних операцій, використовуючи автоматизовані маршрути польоту. За допомогою інтелектуальних налаштувань дрон може автоматично виявляти та знімати зображення або відео транспортних засобів, суден, виявляти інфрачервоні температурні аномалії та надсилати сповіщення операторам.
Нова інтелектуальна функція виявлення змін ефективно надає операторам періодичний аналіз змін у певній місцевості, це є дуже важливим для захисту навколишнього середовища та реагування на стихійні лиха. А оновлений інтерфейс Virtual Cockpit дозволяє операторам дистанційно регулювати орієнтацію кардана за допомогою нової функції Mouselook, забезпечуючи швидке й точне центрування кадру.
В офіційному релізі зазначено, що нова станція DJI Dock 3 доступна для замовлення лише через авторизованих дилерів DJI. Щодо ціни, її поки що не оголосили.
Пропонуємо вам переглянути наш каталог, маємо хороший вибір дронів DJI за найкращими цінами!
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.
Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00-20:00
Сб-Нд:11:00-18:00