Після скарг користувачів iPhone 15 Pro та iPhone 15 Pro Max відносно перегріву нових гаджетів, Apple спочатку визнала та вже вирішила цю проблему, випустивши iOS 17.0.3 для користувачів айфон. Оновлення містить важливі виправлення помилок, зокрема вирішує проблему щодо перегріву iPhone 15 Pro, а також усуває 2 вразливості системи безпеки.
Річ у тім, що через кілька днів після старту продажів iPhone 15, користувачі почали скаржитися, що нові гаджети перегріваються та працюють при занадто високих температурах. Apple визнала цю проблему, заявивши, що вона пов'язана з програмними помилками, а не з дизайном iPhone 15 Pro. Адже в деяких звітах повідомлялося про те, що у всьому винен новий титановий корпус.
Тож, Apple спочатку заявила, що «знайшла помилку в iOS 17, яка впливає на деяких користувачів», а також звинуватила програми сторонніх розробників, зокрема гру Asphalt 9, застосунки Instagram та Uber, які перевантажуютьі ЦП iPhone.
Apple фактично запевнила, що новий дизайн забезпечує краще розсіювання тепла, ніж попередні iPhone з нержавіючої сталі.
Отже, пропонуємо вам оновити свій iPhone до останньої версії ПЗ, встановивши iOS 17.0.3. Чому це необхідно зробити? Для власників нової лінійки айфон 15 - це обов'язкова необхідність для виключення в подальшому перегріву їхніх гаджетів під час роботи, а для всіх користувачів айфон задля безпеки даних та користування новими корисними функціями. які пропонує оновлення.
Щоб оновити свій iPhone необхідно:
MacRumors повідомляє, що після випуску iOS 17.0.3 користувачі ще можуть оновлювати iPhone з iOS 17.0.2, а от перейти на версії iOS 16.6.1, iOS 17, iOS 17.0.1 вже неможливо. Apple з часом припиняє можливість переходу на старіші випуски iOS, щоб користувачі не змогли повертатися до попередніх версій програмного забезпечення.
Версія iOS 17.1 має вийти вже цього місяця.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.
Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00-20:00
Сб-Нд:11:00-18:00