Якщо у вас виникли проблеми з роботою ваших навушників, зокрема із заряджанням, радимо зробити декілька простих кроків аби ваші AirPods 3-го покоління, AirPods Pro або AirPods Pro 2 знову працювали так як треба. Для цього необхідно вдатися до скидання заводських налаштувань за таким алгоритмом:
покладіть ваші AirPods до зарядного кейсу та закрийте кришку;
тримайте навушники в закритому кейсі впродовж 30 секунд;
відкрийте кришку зарядного футляру, вийміть з нього навушники та вставте їх у вуха;
зайдіть в меню «Параметри» > оберіть Bluetooth або розділ ”ваші AirPods” - в ньому мають відображатися ваші навушники;
натисніть кнопку «Більше», яка розташована поруч із навушниками AirPods;
оберіть та натисніть «Забути цей пристрій», ще один раз натисніть на нього для підтвердження.
Може так статися, що ваші AirPods не відображатимуться у відповідному розділі, тоді дійте наступним чином:
покладіть AirPods до зарядного футляру, кришку залиште відкритою;
натисніть на кнопку налаштування на задній панелі зарядного футляра та тримайте її впродовж 15 секунд;
індикатор стану на передній панелі кейсу має заблимати жовтим кольором, а потім білим кольором;
підключіть ваші AirPods повторно, помістіть навушники до зарядного футляру та відкрийте кришку;
виконайте інструкції, які відображено на екрані пристрою.
Ваші навушники можна під'єднати до одного ідентифікатора Apple ID. За необхідності, якщо ви плануєте користуватися AirPods, якими користувався хтось інший, перед початком користування треба вилучити навушники з цього ідентифікатора.
Пам'ятайте, у випадку скидання налаштувань AirPods одночасно скидаються й встановлені для ваших навушників параметри. Ви можете знову налаштувати необхідні параметри або змінити їх.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві