
iOS 14 приносить довгоочікувані покращення цифрового помічника Apple Siri. Тепер інтерфейс Siri компактний, щоб він більше не займав весь екран iPhone при спрацьовуванні. Однак покращення не обмежуються інтерфейсом. У iOS 14 Siri також придбала деякі зручні нові функції, одна з яких – можливість легко надсилати звукові чи голосові повідомлення.
Хороша новина в тому, що ця функція не обмежується контактами, які знаходяться в iMessage. Ви можете надіслати звукове повідомлення через Siri будь-якого контакту на вашому телефоні. Так що так, він буде працювати з пристроєм Android вашого друга. Ще краще, якщо одержувача немає у списку контактів, ви можете просто прочитати весь номер мобільного телефону з кодом країни, щоб поділитися голосовим повідомленням за допомогою Siri. Виконайте такі дії, щоб дізнатися, як використовувати Siri для надсилання голосових або звукових повідомлень на iPhone.
Викличте Siri на своєму iPhone за допомогою голосової команди " Привіт, Siri" або шляхом тривалого натискання кнопки живлення.
Тепер вимовте " Надіслати звукове повідомлення [контактній особі]". Якщо на пристрої збережено кілька контактів з одним і тим же ім'ям або «Сірі» не впевнена, про який контакт ви говорите, вона попросить вас вибрати один зі списку, що відображається на екрані. Якщо контакт не збережено на телефоні, розкажіть Siri номер мобільного телефону. Наприклад, ви можете сказати « Надіслати звукове повідомлення на номер +380 xxxxxxxxx (мобільний)».

Після того, як "Сірі" відповість " ОК", почніть запис , промовте те, що ви хочете включити в звукове повідомлення. Siri розшифрує вашу промову в режимі реального часу в нижній частині екрану, щоб показати, що вона може вас точно і ясно чути. Немає межі того, як довго ви можете записувати.
Не тримайте телефон надто далеко від себе. Для досягнення найкращих результатів намагайтеся тримати пристрій біля рота.
Перестаньте говорити на кілька секунд, і Siri дізнається, що ви закінчили запис. Вона покаже записане повідомлення для підтвердження. Ви побачите невеликий перегляд розмови вгорі з тривалістю звукового повідомлення.
Якщо вас влаштовує записане повідомлення, скажіть "Надіслати". Якщо ви хочете змінити, просто скажіть, запишіть його знову, і Siri повернеться до перезапису звукового повідомлення.

Відкрийте програму «Параметри» на iPhone і перейдіть до програми « Повідомлення» .
Перейдіть до Звукового повідомлення> Термін дії та виберіть Ніколи в меню Термін дії.

На даний момент можливість надсилання звукового повідомлення через Siri обмежена лише програмою «Повідомлення». Ви не можете складати звукові повідомлення та обмінюватися ними за допомогою сторонніх програм для обміну миттєвими повідомленнями, таких як WhatsApp або Telegram.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.

Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00 - 20:00
Сб-Нд:11:00 - 18:00