
У Instagram з'явилися аватари, що настроюються - це аналог Memoji для метавсесвіту Meta. Раніше функція вже була доступною, але лише деяким користувачам, а тепер налаштувати свого аватара можуть усі. Щоб активувати опцію, потрібно зайти в "Параметри" -> "Акаунт" -> "Аватари". Якщо опція «Аватар» не доступна, слід оновити програму Instagram до останньої версії.


У користувачів є можливість обрати аватара на свій смак: вибрати рід, колір шкіри та очей, форму обличчя, стиль волосся та інше. Після збереження аватара його можна буде використовувати у вигляді стікера в Instagram-сторіс.
Протягом всього вибраного періоду Ви отримаєте:
1. Після підтвердження замовлення вам надійде push-повідомлення у мобільний додаток МоноБанк для підтвердження оплати.
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером МоноБанка.
3. За умовами Банку, одержувачем товару може бути лише платник - власник картки.
1. Потрібно мати картку «Універсальна» ПриватБанку (з наявним кредитним лімітом)
2. Номер телефону користувача повинен збігатися з фінансовим номером ПриватБанку
3. Одержувачем товару може бути лише платник - власник картки
4. Виберіть необхідний товар. Щоб оформити Оплату частинами від Приват банку в кошику після нажаття на «Перейти до оплати» відкриється сторінка оформлення «Оплати частинами» від Приват банку. Авторизуйтесь щоб оформити чи відскануйте QR код мобільним додатком ПриватБанку. Перегляньте вірність Вашого вибору і оформіть договір «Оплати частинами»
1. Для оформлення необхідно бути власником кредитної картки АТ «Sense Bank».
2. Дізнатися доступний кредитний ліміт по карті, відправивши СМС на номер 3344 та вказавши останні 4 цифри Вашої картки.
3. Щоб оформити легку розстрочку від SenseBank в кошику, введіть останні 4 цифри картки, з якої будуть списані кошти.
• Потрібно бути клієнтом abank.
• Потрібно мати додаток на телефоні.
• Перший платіж буде списано з вашої картки в момент купівлі.
• Отримати замовлення, оплачене даним способом, можливо за наявності документа, що засвідчує особу покупця, зазначеного при оформленні замовлення.
• При оформленні замовлення за допомоги "Плати частинами" послуга TechCare Plus обов'язкова.

Ви можете вести пошук товару за партномером, кодом товару, по повній або частковій назві
Пн-Пт:10:00 - 20:00
Сб-Нд:11:00 - 18:00